Nyiss számlát most + 30%

Plus500

Plus500

KÖZÖSSÉGÜNK- LIKE!

Hasznos Tudnivalók Kezdő Tőzsdézőknek

Címkék

1 karton red bull (1) A (1) a (1) adósság (1) agytorna (1) alacsonyabb (1) államadósság (1) államháztartás hiánya (1) állampapírok (1) Amerika (1) Antikrisztus (1) apáti istván (1) apple (1) arany (5) árfolyamok (2) atomkatasztrófa (2) autó (1) Az (1) az (1) Azerbajdzsán (1) A NAP VIDEÓJA (2) A NAP ZENÉJE (1) bank (1) Bank; (1) Bengázi (1) bin laden halott (2) boszniai nap piramis (1) bróker (1) cdf (1) cégek (1) cégek. (1) cégnél (1) coca cola (1) csenger (2) cunami (1) daytrade (1) day trade (1) de (1) deviza (3) diplomáciai (1) dokumentumfilm (3) econet (4) égbolton (1) egis (1) egyház (1) egyiptom (1) egyre (1) éjszakai (1) eladás (1) eladni (1) elmúlt (1) esés (5) esetén (1) EU (1) eur (1) euro (2) európai unió (7) eurozóna (3) években (1) e star (2) FACEBOOK (2) fekete arany (2) film (1) fogyás (1) forex (3) forma1 (4) formula1 (1) freesoft (1) gábor (1) Galaxisunk (1) gárda (1) gazdasági (1) globális (1) globalizmus (1) Görögország (1) görög válság (9) gyilkosság (1) háború (4) hamilton (1) határidős (1) hazai (1) hold (1) holdra szállás (1) hősök (1) humor (5) idegenek (1) ilyen (1) imf (1) instrumentumokkal (1) Internetbank; (1) iphone (1) iphone5 (2) iphone 4 (1) ipod (1) is (1) iszlám (1) izland (1) Jemen (1) jen gyengítés (1) jobbik (5) josef seibel (1) jóval (1) jó befektetés (8) jutalékokkal (1) kapcsolatot (1) katonaság (1) kereskedés (2) kereskedni (1) keresztény (1) kiadatás (1) Kína (1) kőolaj (1) kopt (1) kormányzás (1) kötvények (1) külföldi (1) lapszemle (1) legszebb nők (1) lehet (1) leminősítés (1) Líbia (1) líbia (1) magyar (1) Magyarország (1) Magyarország; (2) magyar gárda (2) magyar találmány (1) mars (1) mclaren (1) megújuló energiaforrás (1) mol (2) muszlim (1) nagyobb (1) nap (1) napenergia (1) napon belüli kereskedelem (1) nasa (1) nemcsak (1) nemzetközi (1) népszerűségnek (1) nők (1) nyeremény (1) nyereményjáték (2) nyersanyag (1) nyertes (1) okostelefon (1) olaj (7) olajár (1) online (1) opciós (1) Oracle; (1) Örményország (1) Örményország; (2) örvendenek (1) ősök (1) összeesküvéselmélet (1) összeomlás (1) otp (5) OTP (3) OTPdirekt; (1) pallér2 kft (2) pénzügyi (1) piacon (1) piramis (1) plotinus (4) plus500 (3) plus 500 (1) portugál válság (1) Ramil (1) részvény (1) részvények (1) Safarov; (1) sauber (1) schumacher (2) svájci frank (3) szálkásítás (1) származékos (1) szép nők (1) szervercsere (1) Szudán (1) születésnap (1) Tag Heuer (1) támadás (1) tengerészgyalogság (1) tere (1) termékek (1) tesco (1) testépítés (1) tiltakozás (1) tőkeáttételes (1) tőzsde (14) UFO (1) usa (1) USA (4) válság (12) válságban az euro zóna (1) valuta (1) venni (1) vétel (2) világkormány (1) világválság (4) vona (1) vona gábor (2) war (3) w (dupla v) (4) Címkefelhő

Reklámpiac: eltűnt negyvenmilliárd forint

2010.03.31. 01:44 BUXMASTERS

A kisebb szereplők, tematikus tévécsatornák, helyi rádiók és lapok jobban bírták a válságot

Tíz év óta először esett a hazai reklámpiac, közel negyvenmilliárd forinttal költöttek kevesebbet a hirdetők 2009-ben, mint egy évvel korábban – derül ki a a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2009-re vonatkozó nettó reklámköltési adataiból, amelyeket ma délelőtt hoztak nyilvánosságra a Napi Gazdaság által szervezett "Célkeresztben a fogyasztó" című reklám-média konferencián.

 

A teljes reklámpiac tavaly így 162 milliárd forint volt. Skriba Judit, az MRSZ ügyvezetésének tagja a konferencián elmondta: legjobban a rádió, a közterület és a nyomtatott sajtó reklámbevételei zuhantak, mindhárom esetben átlagosan közel harmadával. A televíziós piac hirdetései bevételei 16,5 százalékkal estek, ez esetben Skriba Judit megjegyezte, hogy az országos tévécsatornák esetében nagyobb volt a visszaesés, míg a kis tematikus csatornák sokkal jobban tartották magukat. Érdekesség, hogy a mozis hirdetések összege a válság dacára is nőni tudott mintegy 8 százalékkal, ám még így is csupán 800 millió forintos ez a szegmens, a teljes piacnak a fél százaléka. Az internet válságállónak bizonyult, 6,9 százalékos bővüléssel az online hirdetési piac 23,3 milliárd forintot tett ki tavaly.

„A reklámköltési adatok érzékeny műszerként mérik a gazdaság állapotát” – kommentálta Skriba Judit a számokat. Hozzátette: általánosságban elmondható, hogy a kisebb piaci szereplők, a tematikus tévécsatornák, helyi rádiók és lapok jobban tudtak alkalmazkodni a válsághoz és az általa megváltozott hirdetési szokásokhoz, így ők kisebb visszaeséssel, néhol stagnálással vagy enyhe növekedéssel úszták meg a tavalyi nehéz évet.

-forrás-

A bejegyzés trackback címe:

https://buxmasters.blog.hu/api/trackback/id/tr311882935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása